Age Verification

KordumaKippuvadKüsimused 


 

Kes me oleme?
myDrink on Anrema OÜ'le kuuluv internetipood, mis tegeleb veinide ja muude alkohoolsete jookide müügiga. myDrink'i ambitsiooniks on olla suurimat valikut alkoholi pakkuvaks e-poeks.
Meilt leiate alati väga soodsate hindadega pakkumisi, kuid kaupade lai sortiment annab võimaluse ka neile, kes otsivad midagi erilist : )
myDrink'ist ostes, toimetavad meie logistikapartnerid ostetud kauba Teie poolt valitud viisil Teie poolt määratud kohta.

 


Kust tuleb eDriki kaup?
myDrink'i partneriks kaupade tarnetel on AS Tridens, üks juhtivatest alkoholihulgifirmadest Eestis. See annab meile võimaluse müüa suurimat valikut erinevatest toodetest ja garantii, et pakutav kaup on alati ka reaalselt laos. 
Plaanime oma partnerite hulka suurendada ning see laiendab tootevalikut ostjaile veelgi.

 


Kas ostu sooritamiseks on vaja eelnevalt registreeruda?
myDrink.ee keskkonnas ei ole ostu sooritamiseks vajalik end eelnevalt registreerida!
Mugavamaks ostmiseks soovitame seda siiski kindlasti teha, sest see aitab hoida kokku aega ostude vormistamisel, annab ligipääsu Teie arvete ja tellimuste ajaloole ning staatustele ja nii jõuab Teieni esimesena info ka meie headest pakumistest, soodushindadest jms.

 


Kas myDrinki'st saab osta ka juriidiline isik (poed, kohvikud, baarid jms.)
Jah, pole vahet, kes on kauba tellijaks. Me väljastame kõigile tellijatele vormikohase arve, mis vastab ka juriidilise isiku puhul kuludokumendi nõuetele. Lisaks annab ost myDrink'ist väikekaupmehele hea võimaluse hoida kokku oma aja ja transpordi kuludelt.
Kõik meie hinnad sisaldavad käibemaksu.

 


Kas on määratud miinimum ostukogus?
myDrinki poes ei ole toodetele v.a. lahja alkohol (õlu, siider jms.) miinimum ostukoguse kohustust, kuid suuremate ostukogustega hoiate kokku kauba kättetoimetamiskuludelt.

 


Kuidas vormistada tellimust?
Tellimust saab vormistada vaid mydrink.ee online ostukeskkonnas. 
Leidke omale poest meelepärane toode ja klikkige toote kõrval olevat “Lisa ostukorvi“ nuppu, valige sobiv kogus ning jätkake ostukorvi täitmist, kuni olete saanud sobivas koguses tooteid. Jooksvat infot oma tehtud valikutest ja ostukorvi maksumusest saate klikkides ülamenüüst lingile "Minu ostukorv" - sealt saate vajadusel ka ostukorvi sisu muuta, tooteid lisada ja/või kustutada.
Kui kaup on valitud, klikkige nupule “Vormista ost“ ning jätkates juhiseid sisestage maksja/tellija andmed ning määrake tarne- (kuller, postkontor või pakiautomaat) ja makseviis. Seejärel saate esitada vormistatud tellimuse ning tasuda valitud viisil.
Õnnestunud tehingust teavitame Teid koheselt emaili teel. 

 


Kuidas kauba kätte saan?
Kauba kättesaamiseks pakume erinevaid tarneviise:
       - Post24 pakiautomaatidesse üle Eesti;
       - SmartPost pakiautomaatidesse üle Eesti;
       - Eesti Posti postkontoritesse üle Eesti;
       - kulleriga kliendi pooltmääratud aadressile üle Eesti.

Kauba postikulude hind lisatakse kauba ostuhinale.

 


Mida peaksin veel ostmisel teadma?

Kui valin tarneviisiks pakiautomaadi või postkontori, siis:
 

 

kuni kolmest veinikastist (3x6 pudelit) moodustub üks nn. postipakk, millele kehtib ühe saadetise hind. Kui ühe ostuga tekib rohkem, kui kolm sellist kasti (n. viis kasti), siis ka igale järgmisele kuni kolmele kastile (antud näite puhul kahele kastile) lisandub uus ühe saadetise hind. Sellisel juhul moodustub tarne lõpphind nende (antud näite puhul kahe saadetiste) summast.
Seega on pakiautomaati või postkontorisse kauba tellimisel kasulik teada, et madalaima tarnekulu ühe tellitud ühiku (pudeli) kohta saab, kui tellida maksimaalse, e. kolme täiskasti (18 pdl.) kordseid koguseid kaupa!
Hinnaarvestus toimub automaatselt tarne teenusepakkuja hinnakirja alusel ja selle lõpphind tuuakse arve peal eraldi välja. 

 

 Kui valin tarneviisiks kulleri (kaup minu valitud aadressile), siis:

 

määrab teenuse hinna kauba kogus. Hinnaarvestus toimub automaatselt tarne teenusepakkuja hinnakirja alusel ja see tuuakse arve peal eraldi välja. Kõiki tooteid saab tellida Eesti Vabariigi piires.

 

Kauba laialivedu sihtkohtadesse toimub kaks korda nädalas teisipäeviti ja reedeti. Et, kaup jõuaks lähima saabuva laialiveo päeva saadetiste hulka, tuleb ost sooritada hiljemalt laialiveo päevale eelneval päeval enne kella 12.00. Kõik peale seda sooritatud ostud saadetakse sihtkohtadesse järgmisel laialiveo päeval ja üldjuhul jõuavad saadetised siis adressaadini kuni 5 päevaga. Erandjuhul võib selleks kuluda kuni kaheksa päeva.

NB! Kauba vastuvõtja peab olema vähemalt 18 aastat vana. Oma vanuse tuvastamiseks paki kättesaamisel (ka pakiautomaadist) tuleb esitada selleks kehtiv isikuttõendav dokument (pakiautomaadi puhul ID kaart).

 


Kas saan ise kaubale järele tulla?
Kuna kõik kaubad komplekteeritakse meie partneri(te) poolt, siis puudub võimalus ise kaubale järeletulekuks.

 

 


TÄHELEPANU! TEGEMIST ON ALKOHOLIGA. ALKOHOL VÕIB KAHJUSTADA TEIE TERVIST.