Teretulemast myDrink e-poodi
Meie e-pood pakub Teile laia valikut jooke.
Ostmine e-poes on kiire ja mugav. Saate tootetega tutvuda, võrrelda ja osta just siis, kui see teile sobib.
Tooteotsing on lihtne ja otsingutulemusi saate sortida erinevate kriteeriumite järgi – näiteks hinna või populaarsuse
järgi.
Väljavalitud toodete tellimus toimetatakse Sulle kulleriga või Sinu poolt valitud pakuautomaati.
Mugav ostuprotsess.
E-pood on mugav viis omale soovitud toodete ostmiseks. Ostuvalikute lihtsustamiseks, saab kõiki meie tootekategooriad eelnevalt filtreerida.
Klikkides tootekategooriale, avaneb kategooria leht, mille ülaosas asub filtri menüü. Sealt saad mugavalt oma valikut kitsendada, et otsida tooteid, mis just Sinu eelistusega sobivad.
Kuidas osta:
– Leia sobiv toode.
– Lisa toode ostukorvi, vali sobiv kogus ja vali „Tellima“
– Sisesta oma andmed, täites nõutud väljad ja vali tarneviis.
– Vali makseviis ja kinnita tellimus.
Tasumine:
Meie e-poest saab tooteid osta otse, pangaülekandega arvel märgitud kontole või pangalinkidega, kõigist Eesti ja enamusest Soome internetipankadest. Lisaks saab turvaliselt tasuda ka krediitkaartidega.
E-poes tehtavate ostude makseandmed on alati kaitstud SSL turbega ja maksed toimuvad vastava teenusepakkuja turvalistes serverites.
Krediitkaardimaksetel on 3-D Secure teenus, millega kaasneb isikutuvastus internetipangas. Me ei töötle ega salvesta Sinu krediitkaardi andmeid.
Kõiki makseandmed, sealhulgas makselinkide andmed vahendab Montonio Finance UAB, registrikood 3050205122, aadress Konstitucijos pr. 7, Vilnius, Leedu. Teenust osutatakse makseasutuse tegevusloa number LB002007 alusel, mille on välja andnud Leedu keskpank. © 2025Montonio Finance OÜ
Tellimusest taganemine
E-poel mydrink.ee (Asaro OÜ) on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:
– kui ostja on alla 18-aastane (alkoholi- ja tubakatooted);
– kauba eest tasumisele kuuluv summa pole laekunud Asaro OÜ pangakontole;
– kui tellitud toodetele ei ole võimalik kohaldada kliendi poolt valitud transpordiviisi;
– kauba hind või omadused on e-poes vea tõttu valesti kuvatud;
– kaup on laost otsa saanud.
Kõikidel juhtudel teavitatakse klienti kas e-posti või telefoni teel.
Kui e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning kliendile tagastatakse saamata jäänud kauba eest tasutud ettemaksu summa.
Tellimuse tühistamine
Tellimust on võimalik tühistada vaid juhul, kui tellitud kaup ei ole veel saadetiseks pakendatud ja/või laost väljastatud.
Kauba tagastamine
NB! Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.
Kui kaup on purunenud või kaup on olulis(t)e kahjustus(t)ega, mis polnud välisel vaatlusel kohe tuvastatav ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup on vale, palume e-poodi sellest koheselt teavitada aadressil info@mydrink.ee.
MÜÜGITINGIMUSED
1. ÜLDSÄTTED
1.1. Käesolevad mydrink.ee e-poe (Asaro OÜ, reg.-kood 16778552, Telliskivi tn 60, Tallinna 12011) edaspidi: “e-pood” müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad e-poest ostmisel internetiaadressilt www.mydrink.ee.
Toodete müüja on Aldar Eesti OÜ (edaspidi: müüja), aadress F. G. Adoffi 11, Rakvere 44310, registrikood 11710650, tel +372 666 7365, e-posti aadress info@aldar.ee.
Tingimustega reguleeritakse õigussuhteid, mis tekivad müüja ja e-poest toodete ostja (edaspidi: klient) vahel.
1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.mydrink.ee. Kui klient esitab tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohalduvad tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimused.
1.3. Kliendil on võimalik enne tellimuse esitamist tingimused salvestada.
1.4. Kasutades e-poe veebikeskkonda muus keeles kui eesti keeles, kajastatakse vastavas keeles ka tingimused. Tõlgete mitmeti tõlgendatavuse korral lähtutakse eestikeelsest versioonist.
1.5. Klient nõustub e-poe tellimuse kinnitamisega tingimustes sätestatuga.
1.6. E-poe veebikeskkonnas olevate toodete piltidel on illustreeriv tähendus. Jookide tegelikud aastakäigud ja/või sildid võivad ostmise hetkeks erineda konkreetse toote e-poe infos kuvatavast.
1.7. Müüjal on õigus ühepoolselt müügitingimusi (sh.hinda) muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.mydrink.ee.
Kui klient esitab tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohalduvad tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimused.
1.8. E-poe kontaktandmed on: e-post info@mydrink.ee
2. TELLIMUSE ESITAMINE
2.1. Tellimusi saab e-poes esitada kas kliendina sisse logides või anonüümse kliendina.
2.2. Klient valib e-poest välja soovitud toote/tooted ja lisab tellimusse.
2.2.1. Alkohoolseid tooteid müüakse ainult täisealistele klientidele, kes on tellimuse esitamisel kinnitanud, et on vähemalt 18-aastased.
2.3. Klient valib tellimuse kättesaamise viisi ja koha (tingimuste punkt 4).
2.4. Klient kinnitab tellimuse ja tasub kogu tellimuse eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne tasumist, et tellimuses kajastatud tooted, kogused ja hinnad vastavad kliendi tegelikule soovile.
2.5. Pärast pangalingiga tasumist tuleb kliendil vajutada nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
2.6. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile automaatse e-kirja.
2.7. Müüja alustab tellimuse täitmist kui klient on tellimuse kinnitanud.
2.8. Kui asendustoote müügihind ja/või kogus on väiksem võrreldes kliendi poolt tellitud toote müügihinna ja/või kogusega, tagastab müüja kliendile toote ja asendustoote müügihinna vahe.
2.9. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest, teavitades sellest klienti e-posti teel. Juhul, kui müüja loobub tellimuse täitmisest, tagastatakse tellimuse maksumus.
3. TOOTE HIND, MAKSEVÕIMALUSED
3.1. Toodete hinnad e-poes on toodud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
3.2. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna täies ulatuses pangaülekandega, pangalingi maksega, deebetkaardiga või krediitkaardiga.
3.3. Kliendi poolt valitud tellitud toodete kohaletoimetamise teenuse tasu, lisandub müügihinnale vastavalt tingimuste punktile 4.3
3.4. Tellimuse eest saab tasuda turvaliselt meie makseteenuste partneri Montonio Finance UAB vahendusel. Makse teostamiseks saab kasutada järgnevaid panku:
Eesti – Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Revolut
Soome – OP Financial Group, Danske Bank, Nordea, Revolut
Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga vahel sõlmitud lepingule.
3.5. Makseid vahendab Montonio Finance UAB. Tasumine toimub väljaspool veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole.
Asaro OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UAB-le.
4. TOODETE KÄTTESAAMINE
4.1. Tarnepartnerite teenused:
– Omniva pakiautomaadid;
– SmartPosti pakiautomaadid;
– Omniva postkontorid;
– Omniva kuller.
Tarne teenustasu lisandub tellimuse hinale.
Tellimuste väljastused tarnete teenusepakkujatele toimuvad esmasp.-reede, v.a. riiklikud pühad. Et, kaup jõuaks järgmise päeva saadetiste hulka, tuleb ost sooritada eelneval päeval enne kella 10:00. Kõik peale seda sooritatud ostud saadetakse sihtkohtadesse ülejärgmisel laialiveo päeval.
4.2. Väljastuspunkt.
Kaubale saab ise järgi tulla e-poe väljastuspunkti aadressil: Ringi tee 13, Jüri, 75301 Harjumaa
4.2.1. E-poe väljastuspunktis toimub toodete väljastamine tööpäevadel, 10:00-15:00.
4.2.2. Tooted saab klient kätte isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel tooteid ei väljastata.
4.2.3. E-pood ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui e-poest mitte tulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse unikaalse tellimuse numbri, mille alusel on tooted väljastatud.
4.2.4. Alkohoolseid jooke antakse üle vaid täisealisele isikule (nõutav vastuvõtja dokument). Kui klient dokumenti ei esita või kui klient on alaealine, on e-poel õigus jätta eelnimetatud tooted üle andmata.
4.3. Toodete kontroll ja toodete kahjustumise või kadumise riski üleminek
4.3.1. Toodete kättesaamisel on kliendil kohustus koheselt kontrollida toodete vastavust arvele.
4.3.2. Kui toodete kättesaamisel ilmneb, et toodete hulgas on mitte tellitud, defektseid, katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust.
4.3.3. Toodete kahjustumise või kadumise risk läheb üle kliendile kättesaamisest.
5. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
5.1. E-pood tagab kliendi poolt esitatud isikuandmete kasutamise vaid kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega, eelkõige ulatuses, mis on vajalik tellimuse täitmiseks.
E-pood ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a kullerteenust pakkuvale ettevõttele ulatuses, mis on vajalik toodete kliendile kättetoimetamiseks või teenuse tarbimiseks ja volitatud töötleja Montonio Finance UAB-le ulatuses, mis on vajalik maksete teostamiseks.
5.2. Isikuandmeteks on andmed, mida klient esitab tellimuse vormistamisel; ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress.
6. LEPINGUST TAGANEMINE, TOODETE TAGASTAMINE JA TAGASIMAKSED
6.1. Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.
7. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS
7.1. Juhul, kui e-pood oma kohustusi rikub, on kliendil õigus nõuda kohustuse täitmist, keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel viivist või taganeda lepingust.
7.2. E-pood ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
7.3. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel.
Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse, tarbijakaebuste komisjoni või Harju Maakohtu poole.
Aktsiisikaupade (alkohol) import
Vastavalt ELi aktsiisidirektiivi (2008/118 / EÜ) artikli 32 lõikele 1 maksustatakse aktsiisiga “aktsiisikaubad (alkohol), mille eraisik on omandanud enda tarbeks ja mida veetakse ühest liikmesriigist teise, ainult omandamise liikmesriigis”.
Aktsiisiseaduse (182/2010) paragrahvi 72 lõike 1 kohaselt ei maksustata aktsiisiga teises liikmesriigis tarbimisse lubatud tooteid, mille üksikisik omandab enda tarbeks ja toob ise koju. Saate alkoholi maksuvabalt importida oma tarbeks, st endale, oma perele või kingituseks.
Kuidas tellida tooteid teise EU riigi veebipoest (kaugost)?
– vormistage tellimus veebipoes
– kontrollige tellitud kauba kaalu ostukorvis
– valige kaupa tarniv transpordiettevõte.
Eestist teistesse EL riikidesse toimetavad kaupu näiteks alljärgnevad transpordiettevõtted:
SKY-CARGO: sky-cargo.shop
Venipak: www.venipak.ee
DPD: www.dpd.com/ee
OSC: www.osc.ee/services
FBS Delivery: fbs.ee
