Korduma Kippuvad Küsimused
Kes me oleme?
myDrink on internetipood, mis tegeleb veinide ja muude alkohoolsete jookide müügiga. Meilt leiate alati soodsate hindadega pakkumisi, kuid kaupade lai sortiment annab võimaluse ka neile, kes otsivad midagi erilist : )
myDrink'ist ostes, toimetavad meie logistikapartnerid ostetud kauba Teie poolt valitud viisil Teie poolt määratud kohta.
Kas ostu sooritamiseks on vaja eelnevalt registreeruda?
myDrink.ee keskkonnas ei ole ostu sooritamiseks vajalik end eelnevalt registreerida.
Mugavamaks ostmiseks soovitame seda siiski kindlasti teha, sest see aitab hoida kokku aega ostude vormistamisel, annab ligipääsu Teie arvete ja tellimuste ajaloole ning staatustele ja nii jõuab Teieni esimesena info ka meie headest pakumistest, soodushindadest jms.
Kas myDrinki'st saab osta ka juriidiline isik (poed, kohvikud, baarid jms.)
Jah, pole vahet, kes on kauba tellijaks. Me väljastame kõigile tellijatele vormikohase arve, mis vastab ka juriidilise isiku puhul kuludokumendi nõuetele. Lisaks annab ost myDrink'ist väikekaupmehele hea võimaluse hoida kokku oma aja ja transpordi kuludelt.
Kõik meie hinnad sisaldavad käibemaksu.
Kas on määratud miinimum ostukogus?
myDrinki poes ei ole toodetele v.a. lahja alkohol (õlu, siider jms.) miinimum ostukoguse kohustust, kuid suuremate ostukogustega hoiate kokku kauba kättetoimetamiskuludelt.
Kas kõik e-poes kuvatud tooted on alati laos olemas ja saadaval?
Jah, kõik kuvatud tooted on enamasti kohe olemas ja saadaval, ka kõige kallimad ja haruldasemad viskid, konjakid või veinid. Kaup, mis laost otsas, võetakse e-poest müügist automaatselt maha ja seda kaupa Te ei näe ega saa osta. Erandlikel juhtudel võib esineda olukordi, kui müügis olev kaup on vahetult samal päeval otsa saanud või asub aktsiisilaos, kust selle väljastamine võtab mõnevõrra rohkem aega. Sellistel juhtudel teavitame kliente koheselt võimalikust viivitusest tellimuse täitmisel.
Arvestada tuleb ka, et jookide tegelikud aastakäigud ja/või sildid võivad ostmise hetkeks erineda konkreetse toote infos kuvatavast. Seega, on väga kindla soovi korral alati kasulik toote info eelnevalt meile helistades või kirjutades üle kontrollida.
Kuidas vormistada tellimust?
Tellimust saab vormistada vaid mydrink.ee online ostukeskkonnas.
Leidke omale poest meelepärane toode ja klikkige toote kõrval olevat “Lisa ostukorvi“ nuppu, valige sobiv kogus ning jätkake ostukorvi täitmist, kuni olete saanud sobivas koguses tooteid. Jooksvat infot oma tehtud valikutest ja ostukorvi maksumusest saate klikkides ülamenüüst lingile "Minu ostukorv" - sealt saate vajadusel ka ostukorvi sisu muuta, tooteid lisada ja/või kustutada.
Kui kaup on valitud, klikkige nupule “Vormista ost“ ning jätkates juhiseid sisestage maksja/tellija andmed ning määrake tarne- (kuller, postkontor või pakiautomaat) ja makseviis. Seejärel saate esitada vormistatud tellimuse ning tasuda valitud viisil.
Õnnestunud tehingust teavitame Teid koheselt emaili teel.
Kuidas tellimuse kätte saan?
Tellimuse kättesaamiseks pakume erinevaid tarneviise:
- Omniva pakiautomaatidesse üle Eesti;
- SmartPosti pakiautomaatidesse üle Eesti;
- Omniva postipunktidesse üle Eesti;
- kulleriga kliendi pooltmääratud aadressile üle Eesti.
Tellimuse postikulude hind lisatakse kauba ostuhinale.
Tellimuste väljastused tarnete teenusepakkujatele toimuvad esmasp.-reede, v.a. riiklikud pühad. Et, kaup jõuaks kindlasti järgmise päeva saadetiste hulka, tuleb ost sooritada eelneval päeval enne kella 16:00. Kõik peale seda sooritatud ostud saadetakse sihtkohtadesse ülejärgmisel laialiveo päeval.
Kas pakiautomaadid on külmakindlad?
Arvestama peab, et Omniva pakiautomaadid asuvad õues ja välisõhu temperatuur ei jäta seal pikemaajaliselt seisvatele kaupadele mõju avaldamata. Külmumisoht on tõsine ja puudutab eelkõige veine ja muud lahjat alkoholi, kui välistemperatuur langeb ca -15c tasemele. Seega palume jälgida ostule järgnevate päevade ilmaprognoosi ja arvestada seda tarneviiside valikul. Tarneviisid "kuller" ja "postkontor" välistavad kauba kahjustumise välistemperatuuri mõju tõttu. MyDrink ei vastuta ilmastiku oludest tekkinud saadetiste kahjustumise eest ja kahju on sel juhul ostja riisiko. MyDrink soovitab külmade ilmade perioodil tellida kaup kulleriga või postkontorisse.
Mida peaksin veel ostmisel teadma?
Kui valin tarneviisiks pakiautomaadi, siis:
kuni kahest veinikastist (12 pudelit) moodustub üks nn. postipakk, millele kehtib ühe saadetise hind. Kui ühe ostuga tekib rohkem, kui kolm sellist kasti (n. viis kasti), siis ka igale järgmisele kuni kolmele kastile (antud näite puhul kahele kastile) lisandub uus ühe saadetise hind. Sellisel juhul moodustub tarne lõpphind nende (antud näite puhul kahe saadetiste) summast.
Seega on pakiautomaati või postkontorisse kauba tellimisel kasulik teada, et madalaima tarnekulu ühe tellitud ühiku (pudeli) kohta saab, kui tellida maksimaalse, e. kahe täiskasti (12 pdl.) kordseid koguseid kaupa!
Hinnaarvestus toimub automaatselt tarne teenusepakkuja hinnakirja alusel ja selle lõpphind tuuakse arve peal eraldi välja.
Kui valin tarneviisiks kulleri (kaup minu valitud aadressile), siis:
määrab teenuse hinna kauba kogus. Hinnaarvestus toimub automaatselt tarne teenusepakkuja hinnakirja alusel ja see tuuakse arve peal eraldi välja. Kõiki tooteid saab tellida Eesti Vabariigi piires.
NB! Kauba vastuvõtja peab olema vähemalt 18 aastat vana. Oma vanuse tuvastamiseks paki kättesaamisel (ka pakiautomaadist) tuleb esitada selleks kehtiv isikuttõendav dokument (pakiautomaadi puhul ID kaart).